2011. szeptember 21., szerda

Esztergomban jártam 2.












2 megjegyzés:

  1. jajj, én ide ezer éve írni akartam. azt hittem írtam is! (van, hogy megírom a kommentet és valamiért nem tudom elküldeni. belépek google-be, mégis "ismeretlen"-ként aposztrofál és nem sikerül elküldeni. ilyen esetekben később próbálkozom és akkor már működni szokott. így maradt el a kommentem.)

    nagyon klassz sorozat! jó látni merre jártál, milyen idő volt, milyen fények. szép kompozíciók, jó pillanatok, kellemes hangulatok. az utcaköves, kézenfogós páros a kedvencem. meg a kör közepén álló bácsis. de a többi is tetszik! ezekkel nincs szégyellni valód! :) a másik blogon is megállnák a helyüket. szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Na ez velem is elő szokott fordulni, hogy a gugli nem ismer fel, hiába, rossz a memóriája. :)
    Nem szégyellnivaló, csak azok sokkal jobbak. :) Köszi Péter.

    VálaszTörlés